آشنایی کامل با بهترین موسسه ثبت شرکت در اصفهان

  1. خانه
  2. ثبت شرکت و برند
  3. آشنایی کامل با بهترین موسسه ثبت شرکت در اصفهان
آشنایی کامل با بهترین موسسه ثبت شرکت در اصفهان

تماس با مجموعه دادگستر صبا
۰۲۱-۲۶۶۰۵۶۳۸ – تهران

موسسه ثبت شرکت در اصفهان با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان شرکت شما را ثبت می کند. در این موسسات علاوه بر ثبت شرکت خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی، مشاوره انتخاب نام شرکت، ثبت کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و … انجام می شود. این موسسات با تجارب زیادی که در زمینه دارند با کمترین ابهام و سردرگمی مراحل ثبت شرکت در اصفهان را پیش می برند و طی این سال ها فعالیت رضایت مشتریان زیادی جذب شده و این رضایتمندی زمینه پیشرفت شرکت را ایجاد می کند. با ما همراه باشید تا بهترین موسسه در سطح شهر اصفهان را برای ثبت شرکت معرفی کنیم.

ویژگی های موسسه ثبت شرکت در اصفهان

موسسه ثبت شرکت در اصفهان یک شروع تازه برای کسب و کارهایی می باشد که برای ورود به دنیای کسب و کار می خواهند قدم های مهمی بردارند و با ثبت شرکت کسب و کار خود را رونق ببخشند. اگر میخواهید استراتژی های خود را حفظ کنید و در دنیای کسب و کار وارد مرحله ی جدیدی شوید حتما در اسرع وقت شرکت خود را ثبت کنید. در حال حاضر مراحل ثبت شرکت بسیار آسان شده است و اگر این کار را به یک موسسه حقوقی بسپارید عملا هیچ کاری جز تهیه مدارک نخواهید داشت.

برای ثبت شرکت در موسسه ابتدا باید در سامانه ثبت شرکت ها ثبت نام کنید. در این سامانه باید اطلاعات متقاضی، اطلاعات اشخاص حقوقی، موضوع فعالیت شرکت، اطلاعات مرکز اصلی، میزان سرمایه شرکت، میزان سهام و سرمایه هر یک از اعضا، سمت افراد در شعب، تقاضانامه، اساسنامه و … درج شود و بعضی از مدارک اسکن و بارگذاری شوند. شاید انجام تمامی این مراحل برای یک شخص حقیقی مشکل باشد و اصلا با روند کار آشنایی نداشته باشد که در این صورت یک موسسه حقوقی وارد تمام این مراحل در کمتر از یک روز انجام می دهد و روند ثبت شرکت سریعتر پیش می رود.

در روند ثبت اگر مشکلی وجود داشته باشد با متقاضی تماس گرفته می شود و اگر ثبت به نحو احسن انجام گرفته باشد فرد برای دریافت گواهی پذیرش ثبت احضار می شود و با ارائه ی این گواهی در اداره ثبت شرکت ها، کسب و کار خود را ثبت می کند. بعد از ثبت تمامی این موارد و ثبت قانونی شرکت، آگهی آن در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار یا روزنامه رسمی باید درج شود.

ویژگی های موسسه ثبت شرکت در اصفهان

مزایای استفاده از خدمات موسسه ثبت شرکت در اصفهان

شرکت ها با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. موسسه ثبت شرکت در اصفهان آماده ثبت انواع شرکت ها با فعالیت های مختلف می باشد. از مهمترین مزایایی که موسسه ثبت شرکت در اصفهان به دنبال دارد شامل موارد زیر می باشد.

تخصص و تجربه: یکی از ویژگی های بارزی که موسسه حقوقی دادگستر صبا در اصفهان دارد تجربه ی بالای موسسین و وکلا و مشاورین می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده ثبت شرکت خود را به آن ها بسپارید. این موسسه با ۵ سال سابقه و پرونده های موفق در اصفهان شناخته شده می باشد و دانش حقوقی بالای موسسه دادگستر صبا یکی از برترین امتیازات این موسسه می باشد.

وکلای متخصص ثبت: همانطور که گفتیم وکلایی که در موسسه ثبت شرکت در اصفهان فعالیت می کنند همگی از جزء برترین وکلا و مشاورین در سطح کشور هستند و و به راحتی امکان انتخاب اسم مناسب برای شرکت، انتخاب چیدمان اساسنامه شرکت، مراحل قانونی ثبت شرکت و رفع نواقص مربوط به آن را فراهم می کند.

معمولا موسسه ای مزیت رقابتی نسب به سایر موسسات دارد که فعالیت آن به شیوه ی خاصی انجام شود. این فعالیت ها یا می تواند قیمت پایین باشد یا کیفیت بالا و یا اینکه مشاوره رایگان داشته باشد که مشتریان زیادی ترغیب به استفاده از خدمات موسسه ثبت شرکت دادگستر صبا شوند.

زمان و هزینه مشخص: هزینه های ثبت شرکت در موسسه ثبت با صرفه است و با توجه به اینکه شما مبلغ مشخصی را بابت ثبت پرداخت می کنید دیگر برای هزینه های جانبی ناچار به پرداخت هزینه نخواهید بود و موسسه موظف تمام مراحل را پیگیری کند.

مشاوره تلفنی و حضوری: در موسسه دادگستر صبا مشاورین و وکلا در تمام روزهای هفته از ساعت ۷ تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان ثبت شرکت هستند و آماده ی عقد قرارداد با متقاضیان ثبت شرکت هستند.

ثبت آنلاین شرکت توسط موسسه ثبت شرکت در اصفهان: از آنجا که افرادی که اقدام به ثبت شرکت در اصفهان می کنند به دلیل مشغله ی زیاد کاری و شرایط فعلی و وجود بیماری های همه گیر نمی توانند به صورت حضوری خدمات ثبت شرکت را انجام دهند. خدمات آنلاین موسسه و عدم حضور متقاضی در موسسه تا حدودی دغدغه ی متقاضیان را کاهش داده است.

خدمات موسسه ثبت شرکت در اصفهان

موسسه حقوقی دادگستر صبا حامی کسانی است که می خواهند در کسب و کار خود موفق شوند و به نوعی به کسب و کار خود رونق ببخشند. این موسسه ثبت شرکت در اصفهان به صورت فوق حرفه ای خدمات خود را به عموم افراد حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. آنچه باعث برتری یک موسسه خواهد شد ویژگی هایی از قبیل جلب رضایت مشتریان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، استفاده ار تکنیک ها و روش های ثبت شرکت نوین، استفاده از نرم افزارهای به روز و معتبر برای بالا بردن امنیت اطلاعات مشتریان، ارائه تسهیلات پس از ثبت شرکت، هزینه پایین و شفاف سازی کامل هزینه، ارائه دادن مشاوره کاربردی و رایگان از افتخارات این موسسه می باشد.

هزینه موسسه ثبت شرکت در اصفهان

موسسه ثبت شرکت در اصفهان در قبال خدماتی که انجام می دهد قیمت مناسبی را دریافت می کند. هزینه ثبت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. نوع شرکت، تعداد شرکا، میزان سرمایه شرکت، موضوع شرکت، اساسنامه، نوع روزنامه جهت درج آگهی ثبت شرکت و … تماما در هزینه های نهایی تاثیرگذار است. هزینه ای که شما به موسسه ثبت شرکت در اصفهان پرداخت می کنید شامل سه بخش هزینه های پست، هزینه ادارات قانونی و هزینه و کارمزد موسسه و دستمزد وکلای آن می باشد. افرادی که در اصفهان ساکن هستند می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات موسسه با مشاوران آن تماس بگیرند.

نوشتهٔ پیشین
همه چیز درباره نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با مهم ترین مراحل ثبت شرکت در اصفهان

سایر مطالب

فهرست
Phone icon
تماس فوری با وکلا