همه چیز درباره نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان

  1. خانه
  2. ثبت شرکت و برند
  3. همه چیز درباره نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان
همه چیز درباره نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان

تماس با مجموعه دادگستر صبا
۰۲۱-۲۶۶۰۵۶۳۸ – تهران

در دنیای تجاری امروز که هر فردی به دنبال راه اندازی کسب و کار خاصی است و در پی جذب مشتریان بالقوه می باشد نیاز دارد تا در بازار اسم و رسم خاص و ویژه ای پیدا کند. اگر نگاهی به برندها و شرکت های معتبر دنیا بیندازیم خواهیم دید که اعتبار و اطمینانی که این شرکت ها برای خود کسب کرده اند نتیجه ی اعتمادی بوده که مشتریان به این مجموعه ها داشته اند و این اعتبار حاصل یک روز کار نبوده و سال های زیادی زمان صرف شده تا یک شرکت در بین مشتریان توانسته جای پای خود را محکم کند. اما در مورد کسب و کارهایی که می خواهند سریعا در بازار شناخته شوند و در شهرهای بزرگ نظیر اصفهان فعالیت می کنند، ثبت شرکت فوری در اصفهان می تواند تا حدودی راه پیشرفت و شناخته شدن را برای این شرکت ها هموار کند.

نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان و مزایای آن

اگر بخواهید کسب و کار خود را به سرعت و در زمان کمی به صورت رسمی ثبت قانونی کنید بهتر است این کار را به موسسه های ثبت شرکت فوری در اصفهان بسپارید. این موسسات با روند کار آشنایی دارند و تجربه طولانی مدت در این زمینه باعث می شود که مراحل را یک به یک و بدون مشکلی طی کنند. ثبت شرکت فوری و کمتر از از ۴۸ ساعت نیازمند پرداخت هزینه های بیشتری خواهد بود. اما در کنار هزینه بیشتر مزایای زیر را به دنبال دارد.

• انجام فعالیت های شرکت به صورت قانونی

• قبول مسئولیت تمام اعضای شرکت در قبال فعالیت ها

• بهره مندی از حقوق قانونی و حمایت متقابل قانون از آن ها

• شرکت در مناقصه ها و مزایده ها

• برندهای بزرگ و معتبر با شرکت هایی که ثبت شده اند راحت تر کار می کنند.

• واضح بودن تمام اطلاعات مربوط به شرکت

• اعتبار بالای شرکت با هر سالی که از تاریخ ثبت می گذرد.

• دریافت وام و اعتبارات

نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان و مزایای آن

راهنمایی های لازم در خصوص ثبت شرکت فوری در اصفهان

نحوه ثبت شرکت فوری در اصفهان و مزایای آن

در مراحل ثبت شرکت فوری در اصفهان باید دقت شود تا تمامی امورات و مراحل به درستی انجام شوند. به دلیل شرایط موجود تمام مراحل ثبت شرکت به صورت غیر حضوری و اینترنتی شده است و فقط لازم است شما درخواست خود را به موسسه حقوقی بدهد و مدارک خود را ارسال کنید. اگر مدارک ثبت شرکت در اصفهان کامل باشند. روند انجام کار فوری و در عرض یک هفته مراحل ثبت شرکت طی می شود و مشاورین با تجربه تمام کم و کاست های موجود را به اطلاع متقاضیان می رسانند و مزیت این امور اینترنتی بودن تمام مراحل است و راهنمایی های لازم به صورت تلفنی بیان می شود.

اگر بخواهید ثبت شرکت به صورت فوری و به سرعت پیش برود باید با مراحل ثبت و شرایط و مدارک آن کاملا آشنایی داشته باشید و با اطلاعات جامع قدم در این راه بگذارید. ناآگاهی در خصوص مراحل ثبت شرکت باعث هدر دادن زمان زیادی می شود.

مدارک کلی برای ثبت شرکت فوری در اصفهان به آن نیاز دارید شامل دو برگ اظهارنامه، دو جلد اساسنامه، دو نسخه از صورت جلسه مجمع عمومی مهندسین، دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره با امضای مدیران منتخب شده، کپی مدارک شناسایی نظیر شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین که توسط دفتر اسناد رسمی برابر با اصل شده باشد، اگر سرمایه شرکت اموال غیر منقول باشد باید اصل سند ارائه شود، ارائه اقرارنامه همه اعضا مبنی بر کارمند نبودن آن در هیچ ارگانی، ارائه ی مجوز فعالیت و … می باشد. تمام مدارک در بخش های جداگانه ای باید اسکن و بارگذاری شوند و در نهایت اگر مشکلی وجود نداشته باشد مدارک بررسی و برگه تایید ثبت شرکت به متقاضی داده می شود‌

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت فوری در اصفهان

از آنجا که ثبت شرکت فوری در اصفهان تضمین کننده ی اعتبار، تعهدات و حق و حقوق افراد مرتبط با حوزه کاری شرکت اعم از کارمندان و مشتریان می باشد، پس با این وجود ثبت شرکت در اصفهان در واقع به معنی تبدیل کردن یک واحد اقتصادی سود آور و پایدار به یک شرکت ثبت شده با ارزش و هویت بیشتر است که در آینده بر روی سودآوری بیشتر شما تاثیر می گذارد.

بر اساس قانون هرگونه فعالیت اقتصادی شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی می باشد. در واقع شرکت مجموعه ای است که از ترکیب چند شخص حقیقی و یا حقوقی و یا ترکیبی از هر دو تشکیل شده است و مشارکت این افراد با توجه به میزان سهام آن ها می باشد.

در گذشته ثبت شرکت ها یک پروسه ی زمانبر بود ولی امروزه موسسه های بسیاری در شهر اصفهان تمام اقدامات ثبت شرکت را انجام می دهند. موسسه حقوقی دادگستر صبا یکی از موسساتی می باشد که تمام کارهای ثبت شرکت، ثبت کارت بازرگانی و … با کمک مشاورین با تجربه و متخصص در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت فوری در اصفهان

در زیر به نکات مهمی که برای ثبت فوری شرکت در اصفهان نیاز است اشاره می کنیم:

  • برای ثبت شرکت فوری حداقل وجود ۲ نفر الزامی می باشد.
  • اعضای اصلی شرکت که شامل هیئت مدیره و مدیرعامل می باشند نباید سابقه سوء پیشینه داشته باشند.
  • انتخاب اعضای هیئت مدیره از بین اعضای سهامدار شرکت انجام می شود‌
  • برای اوراق بهادار و عادی حق امضا متفاوت است و می تواند از مدیر عامل و هیئت مدیره تشکیل شود.
  • برای کد پستی باید تاییدیه پستی داشته باشید.
  • تعداد اعضای هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود باید بیشتر از یک نفر و در شرکت های با سهامی خاص بیشتر از ۲ نفر باشد. اما تعداد سهامداران و شرکا در شرکت های با مسئولیت محدود باید بیشتر از دو نفر و در شرکت های با سهامی خاص حداقل سه نفر باشد.
  • اگر شرکت شما سهامی خاص باشد هنگام ثبت ۳۵ درصد از سرمایه شرکت توسط بانک بلوکه می شود تا وقتی که روزنامه تاسیس چاپ شود.
  • انتخاب مدیر عامل در بین افرادی که سهامدار شرکت نیستند امکان پذیر است.

مشاورین و وکلای موسسه حقوقی دادگستر صبا در اصفهان تمام روزهای هفته از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران خواهند بود. تجربه ۵ ساله این موسسه و تخصص بالای مشاورین سبب می شود که ثبت شرکت شما در زمان کمی انجام شود.

نوشتهٔ پیشین
شرایط و نحوه انتخاب نام شرکت در اصفهان چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
آشنایی کامل با بهترین موسسه ثبت شرکت در اصفهان

سایر مطالب

فهرست
Phone icon
تماس فوری با وکلا