آشنایی با شرایط ثبت شرکت در اصفهان

تماس با مجموعه دادگستر صبا
۰۲۱-۲۶۶۰۵۶۳۸ – تهران

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ کسب اعتبار در بازارهای داخلی و خارجی رمز اصلی موفقیت و سودآوری است.‌ همیشه کسب و کارهایی در بازار معتبر هستند که به صورت قانونی به ثبت رسیده باشند و این اعتبار مزایای بسیاری به دنبال دارد. در شهرهای بزرگی چون اصفهان ثبت شرکت ممکن است دغدغه ی بسیاری از افراد باشد. شرایط ثبت شرکت در اصفهان در بزرگترین و تخصصی ترین مراکز ثبت شرکت ها کار را برای صاحبان مشاغل در این شهر بزرگ آسان کرده است و از لحاظ شرایط تفاوت چندانی با سایر شهرها ندارد. ولی مهمترین تفاوتی که ممکن است در روند ثبت شرکت در اصفهان وجود داشته باشد، میزان تخصص مکانی است که شما شرکت خود را در آنجا ثبت می کنید. بهتر است در این زمینه خوب تحقیق کنید و مراقب سودجویان و کلاهبرداران در این خصوص باشید. در زیر بیشتر با شرایط ثبت شرکت در اصفهان آشنا می شویم.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟

بعد از راه اندازی شرکت و شروع کسب و کار جدید مهمترین هدف، توسعه شرکت می باشد. با توجه به وضعیت کنونی شرایط ثبت شرکت در اصفهان ممکن است نسبت به قبل تغییرات جزیی کرده باشد. در اصفهان موسسات زیادی مجوز ثبت شرکت دارند. اما اگر اعتبار و تخصص موسسه و سطح دانش آن برای شما اولویت دارد انتخاب موسسه حقوقی دادگستر صبا در اصفهان می تواند روند ثبت شرکت در اصفهان را برای شما بی دغدغه کند. سابقه طولانی مدت این موسسه و موفقیت هایی که در این زمینه کسب کرده گویای سال ها تجربه ی موفق است که شما را برای رسیدن به اهداف خود یاری می رساند و وکلای باتجربه و مشاورین موسسه می توانند شما را در تمامی مراحل به خوبی راهنمایی کنند.

در موسسه ثبت شرکت در اصفهان شما می توانید انواع خدمات از قبیل ثبت شرکت و موسسه، ثبت تعاونی و دانش و بنیان، ثبت کردن شرکت های مادر، ثبت و تنظیم صورتجلسات و تغییرات شرکت ها، نحوه ارزیابی و در نهایت خرید و فروش شرکتها، ثبت برند و علائم تجاری، ارزش گذاری و خرید و فروش برندها و اخذ انواع استانداردهای ایزو و اخذ کارت بازرگانی، اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری، مشاوره در خصوص نحوه ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت و… را دریافت کنید. از آنجا که شرکت ها به هفت دسته ی مختلف تقسیم بندی می شود پس ممکن است شرایط ثبت هر کدام هم تا حدودی با هم متفاوت باشد.

آیا مدرک تحصیلی از شرایط ثبت شرکت در اصفهان می باشد

آیا مدرک تحصیلی از شرایط ثبت شرکت در اصفهان می باشد

شاید بیشتر افراد فکر کنند که الزامی برای داشتن مدرک تحصیلی در ثبت شرکت وجود دارد. اما در کمال تعجب باید بگوییم در شرایط ثبت شرکت در اصفهان هیچ اشاره ای به لزوم داشتن مدرک تحصیلی نشده است و در قوانین ثبتی سال جاری اشاره ای به داشتن مدرک تحصیلی نشده است. اما در مواردی که موضوع فعالیت شرکت به گونه ای باشد که نیاز به اخذ مجوز داشته باشد و اخذ مجوز برای آن حوزه ی کاری به مدرک تحصیلی خاصی نیاز داشته باشد قطعا باید متقاضی مدارک تحصیلی مورد نیاز را داشته باشد. در موارد دیگری که شما بخواهید یک شرکت مهندسی را ثبت کنید قطعا باید مدارک تحصیلی مهندسی افراد را ارائه دهید تا روند اخذ مجوز و در ادامه ثبت شرکت پیش برود.

اما آنچه در حوزه ثبت قانونی کسب و کار در اصفهان مهم است که بدانید این است که وقتی مدارک و تخصص لازم برای ورود به یک کار را ندارید قطعا با ثبت شرکت هم نمی توانید در حوزه کاری خود موفق شوید. مثلا اگر بخواهید برای کارت بازرگانی در موسسات حقوقی اصفهان درخواست ثبت کنید حتما باید مدرک تحصیلی شما حداقل دیپلم باشد و یا اینکه در رتبه بندی شرکت ها نیاز است که مدیران حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند. شاید در ابتدای کار و با توجه به نوع فعالیت شرکت نیازی به مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت وجود نداشته باشد اما در ادامه ممکن است بخواهید تغییراتی در شرکت اعمال کنید که نیاز به مدرک تحصیلی داشته باشد.

تشریفات و شرایط ثبت شرکت در اصفهان

شرایط ثبت شرکت در اصفهان همانند سایر شهرهای بزرگ بر پایه ی قوانین خاص و ویژه ای می باشد که روند ثبت و اعتبار بخشی به شرکت را تسریع می بخشد. در زیر به برخی از این شرایط اشاره می کنیم که شما حتما باید قبل از اینکه وارد مراحل ثبت شوید باید آنها را تعیین و مشخص کنید.

مشخص نمودن شرکای شرکت و خصایص آن ها: بر اساس قوانین تجاری در ابتدای ثبت شرکت شما باید تعداد شرکا مشخص و دقیق باشند و پس از آن دقیقا سمت آن ها ذکر شود و میزان سهامی که هر شریک دارد به صورت به صورت دقیق و واضح قید شود.

تعداد اعضا شرکت: برای تعداد اعضا بستگی به نوع شرکت دارد و در قانون دقیقا ذکر می شود که هر شرکتی حداقل چند شریک می تواند داشته باشد. مثلا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان حداقل باید دو عضو تعیین شود و برای شرکت هایی با سهامی خاص حداقل ۵ نفر تعیین گردند ک۶ این ۵ نفر شمال ۳ نفر عضو اصلی و سهامدار هستند و دو نفر دیگر بازرس اصلی و علی البدل می باشند.

تشریفات و شرایط ثبت شرکت در اصفهان

تعیین کردن موضوع شرکت: با توجه به نوع فعالیتی که شرکت دارد ممکن است روند ثبت تفاوت داشته باشد. برخی از فعالیت ها قبل از ثبت نیاز به اخذ مجوز دارند. این فعالیت ها که در قانون دقیقا به آن ها اشاره شده است پس از اخذ مجوز می توانند ثبت شوند و ارائه ی مجوز جزو شرایط لازم برای ثبت شرکت می باشد. به طور مثال شرکت های حقوقی و یا شرکت های گردشگری حتما باید ابتدا مجوز خود را دریافت کنند و پس از آن اقدام به ثبت قانونی شرکت کنند.

تنظیم کردن اوراق و مدارکی که باید ضمیمه ی اظهارنامه شوند قواعد و اصول خاص خود را دارند.

هر شرکتی که در خاک ایران تشکیل می گردد باید تابع قوانین تجارت ایران باشد و این قوانین در تمام شهرها یکسان می باشد.

شاید برای بیشتر افراد جای سوال باشد که آیا یک شرکت خارجی عملا می تواند در ایران شعبه دایر کند و سپس آن را ثبت کند؟ این کاری زمانی انجام می شود که شرکت مربوطه در کشور خود ثبت قانونی شده باشد.

حق ثبت شرکت های تجاری و غیر تجاری بر اساس میزان دارایی آن ها می باشد.

و آخرین شرایطی که برای ثبت شرکت لازم است رعایت شود این است که باید تا قبل از انتشار آگهی تاسیس شرکت در روزنامه های رسمی، شرکت ثبت نشده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در اصفهان می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل هم از ساعت ۷ الی ۲۲ با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟
نوشتهٔ بعدی
شرایط و نحوه انتخاب نام شرکت در اصفهان چگونه است؟

سایر مطالب

فهرست
Phone icon
تماس فوری با وکلا